Forum P Ł O Ś N I C A Strona Główna P Ł O Ś N I C A
Czytaj, pisz, dyskutuj. Płośnica da się lubić!
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
OGŁOSZENIA

 
Odpowiedz do tematu    Forum P Ł O Ś N I C A Strona Główna » Biznes Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
OGŁOSZENIA
Autor Wiadomość
GŁOS_dla_PŁOŚNICY
Forumowy specjalista



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post OGŁOSZENIA
Zagraniczny odbiorca z Białorusi szuka dostawcy dużych ilości półtusz schłodzonego mięsa wieprzowego.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GŁOS_dla_PŁOŚNICY dnia Pią 18:29, 09 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Pią 18:21, 09 Lut 2007 Zobacz profil autora
GŁOS_dla_PŁOŚNICY
Forumowy specjalista



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post Firma budowlana
Poszukiwana solidna firma budowlana z uprawnieniami, celem przyjęcia zlecenia wykonawstwa kilku domów jednorodzinnych pod Warszawą.
Początek budowy - maj br.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:28, 09 Lut 2007 Zobacz profil autora
GŁOS_dla_PŁOŚNICY
Forumowy specjalista



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post Komputer i internet - od teraz taniej dla mieszkańców gminy!
PREZENT dla mieszkańców Gminy Płośnica.

Posiadanie komptera i stałego łącza internetowego, staje się niezbędnym standardem. Ich brak stanowi obecnie jedną z głównych barier rozwoju.
Z docierającyh do mnie informacji wiem, że zakup sprzętu kompterowego oraz opłacanie stałego abonamentu za podłączenie do sieci internet, wciąż przekracza możliwości finansowe wielu rodzin.
Postanowiłem spróbować zmniejszyć te koszty, w związku z czym podjąłem rozmowy z odpowiednią firmą. Informuję Państwa, że wynegocjowałem bardzo korzystne warunki i zawarłem niezbędne porozumienie.


Od dnia 24.02.2007 r., każdy mieszkaniec Gminy Płośnica, który zarejestruje się na tym Forum Płośnica oraz poprosi o uzyskanie BONUS-a, w Firmie ABP Computer w Działdowie otrzyma specjalne bonifikaty (upusty cenowe) na zakup nowego sprzetu komputerowego i na korzystanie z dostępu do sieci internet:

1. Firma ABP Computer, od standardowej oferty, dodatkowo zrezygnuje z opłaty abonamentu na świadczenie usług internetowych w okresie 6 pierwszych miesięcy kożystania z usługi oraz ustala koszt aktywacji łącza na 1 zl.
- przy abonamencie 29 zł/m-c - umowa na 24 miesiące,
- przy abonamencie 49 zł/m-c - umowa na 12 miesięcy.
Nadmieniam, że wg standardowych warunków Firmy ABP Computer, przy abonamencie 29 zł, wymagana była płatność od pierwszego miesiąca uzytkowania łącza internetowego oraz opłata aktywacyjna, odpowiednio do czasu trwania umowy:
- umowa na 12 m-cy - 199 zł
- umowa na 24 m-ce - 99 zł
Tym samym oszczędność wyniesie:
- 6 m-cy x 29 zł = 174 zł + 199 zł = 373 zł
lub
- 6 m-cy x 49 zł = 294 zł + 99 zł = 393 zł

2. Firma ABP Computer, od standardowej oferty cenowej, udzieli dodatkowych zniżek cenowych na zakup sprzętu komputerowego w wysokości 5 %.
Przy tańszym zestawie komputerowym, o wartości 2500 zł, oszczędność może wynieść ok. 125 zł.

Oszczędności razem mogą więc wynieść nawet ok. 500 zł.
Oświadczam też, że z realizacji powyższego porozumienia nie czerpię żadnych osobistych korzyści materialnych.
Oferta jest ważana do odwołania.

Wierzę, że przedstawione rozwiązanie pomoże Państwu w podjęciu decyzji o zakupie komputera i podłączeniu się do sieci internet. Proszę korzystać z okazji. Koniecznie podłączajcie się do internetu i korzystajcie z niego. Zachęcam do komputeryzacji. W innym razie ryzykujecie dalszą ucieczkę rozwijającego się świata.

Zainteresowanych proszę o zarejestrowanie się na Forum Płośnica i zwrócenie się z prośbą na skrzynkę pocztową Administratora, skąd otrzymają Państwo "bonusa" i pozostałe wskazówki.

Pozdrawiam.

Ryszard Lipiński



Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:33, 23 Lut 2007 Zobacz profil autora
GŁOS_dla_PŁOŚNICY
Forumowy specjalista



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post
Podaję aktualny zasięg połączeń internetowych Firmy ABP Computer na obszarze Gminy Płośnica, gdzie są zainstalowane nadajniki:

Gralewo, Gródki, Gruszka, Niechłonin, Płośnica, Przełęk, Wielki Łęck, Zalesie, Jabłonowo.


Informuję Państwa, że z Firmą ABP Computer zostało uzgodnione, iż w innych miejscowościach zostanie zainstalowany nadajnik, pozwalający na podłączanie nowych abonentów, jeżeli zbierze się grupa min. 6 potencjalnych abonentów z jednej miejscowości, zainteresowanych zawarciem umowy.
Z miejscowości, w których obecnie nie znajdują się nadajniki, w obecnej chwili zgłosiło się do nas:
- z Rutkowic - 4 chętnych / brakuje 2 zainteresowanych,
- z Turzy Małej - 1-2 chętnych / brakuje 4 zainteresowanych,
Proszę o kolejne zgłoszenia, by uruchomić nowe nadajniki i rozszerzać zasięg tanich połączeń internetowych.

Pozdrawiam.

Ryszard L.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:14, 01 Mar 2007 Zobacz profil autora
klonpiotr
Zadomowiony



Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płośnica

Post
Witam!
Firma ABP nie cieszy się uznaniem , jeżeli chodzi o dostawę internetu. Znam wiele osób , które czerpią internet z abp i nie są zadowoleni. Gdy ktoś się mnie pyta skąd mam internet i odpowiem że "z abp" zazwyczaj słyszę śmiech:D serio. Każdy odbiorca netu z abp opowiada jak to się wkurza na Ich usługi.
W dzień znacznie spada szybkość łącza. Bywają nie zapowiedziane braki w dostawie netu .
Jeżeli chodzi o sklep abp z komputerami i itp , nie słyszałem żadnych negatywnych opinii.
pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:29, 01 Mar 2007 Zobacz profil autora
GŁOS_dla_PŁOŚNICY
Forumowy specjalista



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post Komentarz Firmy ABP Computer.
W związku z uwagami Klonpiotra zwróciłem się do Firmy ABP Computer z prośbą o ich skomentowanie.
Uzyskałem odpowiedź, którą załączam poniżej:

Ryszard L.



Witam,

Dnia piątek, 2 marca 2007, napisałeś:
Proszę o Państwa komentarz do poniższej wypowiedzi pewnego użytkownika Forum Płośnica.

Pozwolę sobie w takim razie skomentować:

Firma ABP nie cieszy się uznaniem , jeżeli chodzi o dostawę internetu. Znam wiele osób , które czerpią internet z abp i nie są zadowoleni. Gdy ktoś się mnie pyta skąd mam internet i odpowiem że "z abp" zazwyczaj słyszę śmiech:D serio. Każdy odbiorca netu z abp opowiada jak to się wkurza na Ich usługi.
Proponuje opisywać "swoje" doświadczenia. Część klientów ABP mogła by się poczuć urażona widząc twierdzenia, że za nich wyraża Pan opinię na temat
funkcjonowania "ich" internetu. Mamy w Płośnicy klientów którzy bardzo sobie chwalą łącza z ABP.

W dzień znacznie spada szybkość łącza.
Jeśli ma Pan problem z wydajnością łącza proszę zgłosić ten fakt poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie [link widoczny dla zalogowanych] telefonicznie pod numerem +48 23 6979889 lub wysyłając mail do mnie na adres [link widoczny dla zalogowanych]. Usterki usuwamy w czasie krótszym niż 48h (chyba że pojawia się problem niezależny od nas np. oczekiwanie na dostawę sprzętu). Zdarzają się przypadki gdzie klient ma bardzo słabe warunki techniczne. W takich wypadkach mimo niezakończonej umowy klienci za porozumieniem stron zrywają umowy. Ale mowa tu raczej o przypadkach ekstremalnych jak np. stary
komputer z antywirusem (gdzie same zabezpieczenia powodują spadek wydajności i komfortu pracy w Internecie) czy lokalizacja uniemożliwiająca odbiór
sygnału z prawidłowym poziomem. W większości wypadków jednak wystarczy zgłosić problem a usterki usuwamy w bardzo krótkim czasie.
Jako ciekawostkę mogę podać iż ~60-80% awarii to "zawirusowane" komputery (bardzo uciążliwe przypadki powodujące niekiedy spadek wydajności łącza w niektórych godzinach - chodzi o aktywność wirusów, spyware-ów itd powodujących intensywne rozsyłanie swoich kopii, spamu czy zwykłego DoSowania różnych podsieci) oraz zwykły brak podstawowych umiejętności z zakresu obsługi komputera (np. nieumiejętność połączenia się z nadajnikiem). Każdy przypadek problemów wydajnościowych jest w każdym razie dokładnie badany stąd nie rozumiem Pana narzekań.

Bywają nie zapowiedziane braki w dostawie netu.

Sytuacje takie zdarzają się w dwóch przypadkach:
- niezależne od nas czynniki losowe jak awarie zasilania na stacjach węzłowych, wichury zrywające linie energetyczne, intensywne burze,
- prace konserwacyjne nadajników, serwerów czy węzłów.
Staramy się minimalizować czas przerw w dostępnie do internetu oraz ilość takich przerw, a o przewidywanym czasie usunięcia problemu bądź zakończeniu konserwacji można dowiedzieć się pod numerem telefonu +48 23 6979889. W przypadku planowanej przerwy mającej trwać ponad godzinę informujemy o tym wcześniej klientów np. za pomocą przekierowania ruchu http na specjalnie przygotowaną stronę [link widoczny dla zalogowanych]

Na inne pytania czy zarzuty z przyjemnością odpowiem.

Pozdrawiam,


Administrator sieci
ABP Computer
tel. +48 508264506



Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:32, 02 Mar 2007 Zobacz profil autora
klonpiotr
Zadomowiony



Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płośnica

Post
No to ciągniemy dalej:)
To nie były tylko moje doświadczenia , ale także wielu innych "waszych" odbiorców.
Nie jestem laikiem , więc wiem jak ustawić komputer aby jak najszybciej chodził internet.Przez wirusy nie raz traciłem możilowść wejść do netu ,ponieważ był zablokowany od was [ "kompuert zainfekowany ... " ] i potrafiłem sam się z tym uporać.
"wystarczy zgłosić problem a usterki usuwamy w bardzo krótkim czasie. "
W jak bardzo krótkim czasie ? miesiąć, dwa ? Pamiętam , że internet miałęm zamawiany na święta , z jakimś dwu tygodniowym wyprzedzeniem. Panowie z abp pojawili się jakoś po 20stym stycznia.bardzo szybkie usługi.

"Mamy w Płośnicy klientów którzy bardzo sobie chwalą łącza z ABP. "
Napewno tacy są. Starsze babcie ,dziadkowie , osoby które nie mają pojęcia co można zrobić z internetem. Mają komputer po to ,żeby grać w pasjansa , a do netu wchodzą tylko na serwisy typu [link widoczny dla zalogowanych] ,żeby poczytać newsy.Są laikami jeżeli chodzi o komupetery i czekają aż się strona załaduje,z czym łącze nie raz ma problem.
Ja używam netu na wszelkie możliwe sposoby ,np: ściąganie plików [ kopii bezpiczeństwa ] przez p2p , rozmowy skype i inne komunikatory , gry fps multiplayer,przy czym grać mogę tylko w nocy ,bo w dzień są lagi bo łącze nie wyrabia :/

Jeszcze jedno. Przy instalacji urządzeń panowie wrzucili sterowniki na dysk i odjechali. Czy za każdorazowym formatowaniem dysku musiałbym dzwonić , żebyście łaskawie przyjechali i zainstalowali sterowniki od karty radiowej ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:45, 03 Mar 2007 Zobacz profil autora
GŁOS_dla_PŁOŚNICY
Forumowy specjalista



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post
Kolejna wypowiedź klonpiotra trafiła do Firmy ABP Computer z prośbą o ustosunkowanie się. Czekamy na odpowiedź.
Proszę o wypowiedzi innych abonentów ABP, którzy mogą dodać coś nowego w tej sprawie.

Pozdrawiam.

Ryszard L.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:42, 03 Mar 2007 Zobacz profil autora
GŁOS_dla_PŁOŚNICY
Forumowy specjalista



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post
Odpowiedź z ABP uzyskałem błyskawicznie i załączam ją poniżej:

Ryszard L.



Witam,

Dnia sobota, 3 marca 2007, napisałeś:
Panie Tomaszu,
Odpisano mi już na Pana odpowiedź. Czy może Pan jeszcze raz ustosunkować do opinii Waszego klienta?

Oczywiście:

> To nie były tylko moje doświadczenia , ale także wielu innych "waszych" odbiorców.
Ja bym jednak nalegał na wypowiadanie się w pierwszej osobie, mówmy o Panu i Pana problemach, jak ktoś inny chce jeszcze wziąć udział w dyskusji proszę bardzo ale ograniczmy się do Pana doświadczeń,

Nie jestem laikiem , więc wiem jak ustawić komputer aby jak najszybciej chodził internet.

To się chwali...

Przez wirusy nie raz traciłem możilowść wejść do netu ,ponieważ był zablokowany od was [ "kompuert zainfekowany ... " ] i potrafiłem sam się z tym uporać.

No cóż tu trochę sam sobie Pan przeczy, z jednej strony nie jest Pan laikiem i doskonale Pan wie jak obsługiwać komputer, zabezpieczać się optymalizować wykorzystanie łącza. A z drugiej strony sam pisze Pan, że bywał blokowany przez serwer z powodu infekcji - to w końcu potrafi się Pan zabezpieczyć przed wirusami i robakami z internetu czy nie? Żeby zrozumieć problem blokad wyjaśnię pokrótce co to za system który Pana zablokował. Serwer nieustannie sprawdza jaki ruch idzie od klienta, po wykryciu ruchu pakietów charakterystycznego dla intensywnego ataku DoS lub prób czasowego rozsyłania kopii wirusa bądź spamu dla Pana i Pana kolegów i koleżanek bezpieczeństwa ruch do i od Pana zostaje odcięty (z przekierowaniem
na stosowną stronę z komunikatem wyjaśniającym). Powód takiego działania jest prosty. Po pierwsze ruch w tym momencie przez Pana generowany zaszumia niepotrzebnie eter, po drugie 90% takich "ataków" jest kontrolowanych z zewnątrz więc trzeba odciąć na jakiś czas trojana, spyware czy wirusa u Pana zainstalowanego (tzn. Pana komputer staje się tzw. internetowym zombie, kontrolowanym przez jakiegoś dajmy na to chińczyka w Pekinie Wink ) i po trzecie w trakcie takiego "ataku" często wirus przeszukuje sieć ISP w poszukiwaniu kolejnych komputerów podatnych na infekcję.

Chyba każdy rozsądny człowiek zgodzi się, że to raczej objaw naszej troski o klientów a nie mojego czy kogoś innego widzimisię, żeby Pana odłączać.
"wystarczy zgłosić problem a usterki usuwamy w bardzo krótkim czasie. " W jak bardzo krótkim czasie ?

Proszę czytać ze zrozumieniem, napisałem że ok 48h.

... miesiąć, dwa ? Pamiętam , że internet miałęm zamawiany na święta , z jakimś dwutygodniowym wyprzedzeniem. Panowie z abp pojawili się jakoś po 20stym stycznia.bardzo szybkie usługi.

Proszę nie mieszać czasu oczekiwania na instalację z czasem reakcji na zgłoszenie usterki, to był widać okres świąteczny i całkiem możliwe że ekipy
instalacyjne nie wyrabiały się ze zgłoszeniami. Jeśli rzeczywiście tyle Pan oczekiwał zostaje mi tylko ubolewać nad tym faktem i przeprosić.

"Mamy w Płośnicy klientów którzy bardzo sobie chwalą łącza z ABP. " Napewno tacy są. Starsze babcie ,dziadkowie , osoby które nie mają pojęcia co można zrobić z internetem. Mają komputer po to ,żeby grać w pasjansa , a do netu wchodzą tylko na serwisy typu [link widoczny dla zalogowanych] ,żeby poczytać newsy. Są laikami jeżeli chodzi o komupetery i czekają aż się strona załaduje, z czym łącze nie raz ma problem.

Czy ma Pan jakieś certyfikaty wróżbiarskie albo inne tajemne moce, że snuje Pan takie bezsensowne wizje? Mówmy o faktach a nie o Pana domysłach na temat wieku i stanu wiedzy innych niż Pan klientów sieci ABP.

Ja używam netu na wszelkie możliwe sposoby ,np: ściąganie plików [ kopii bezpiczeństwa ] przez p2p , rozmowy skype i inne komunikatory, gry fps multiplayer,przy czym grać mogę tylko w nocy ,bo w dzień są lagi bo łącze nie wyrabia :/

Znowu objawia się Pana brak czytania ze zrozumieniem. Wspomniałem iż są klienci z problemami z naszym łączem - być może Pan również do nich należy. Może Pana instalacja antenowa uległa uszkodzeniu, może sygnał jest zniekształcany na pękniętym kablu antenowym, może posiada Pan rozstrojoną kartę radiową, itd.. itp.. Zamiast wylewać swoje żale na forum proponuję zgłosić problem w wspomniany w moim poprzednim emailu sposób.

Jeszcze jedno. Przy instalacji urządzeń panowie wrzucili sterowniki na dysk i odjechali. Czy za każdorazowym formatowaniem dysku musiałbym dzwonić, żebyście łaskawie przyjechali i zainstalowali sterowniki od karty radiowej.

Sterowniki może Pan dostać w biurze w Działdowie przy ul. Tuwima 8. Proszę podesłać emailem nazwiska osób, które Panu instalowały internet. Takie
sytuacje przyznaję nie powinny się zdarzać, być może zapomnieli instalatorzy włożyć płytkę CD do pudełka. Klient za każdym razem (prawie za każdym jak widać) dostaję kartę radiową wraz ze sterownikami.

Pozdrawiam,

Administrator sieci
ABP Computer
tel. +48 508264506


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:05, 03 Mar 2007 Zobacz profil autora
klonpiotr
Zadomowiony



Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płośnica

Post
"Przez wirusy nie raz traciłem możilowść wejść do netu ,ponieważ był zablokowany od was [ "kompuert zainfekowany ... " ] i potrafiłem sam się z tym uporać.

No cóż tu trochę sam sobie Pan przeczy"

Niestety nie tylko ja jestem użytkownikiem tego komputera, dlatego mam raz na jakiś czas z tym problem.

"Chyba każdy rozsądny człowiek zgodzi się, że to raczej objaw naszej troski o klientów a nie mojego czy kogoś innego widzimisię, żeby Pana odłączać. "

Sądzę ,że odłączanie jest słuszne i co do tego nie mam wątpliowści.
Jednak po zainfekowaniu nie potrafię ustawić kopmutera tak ,żeby internet działał normalnie. Zazwyczaj muszę instalować windowsa na nowo.Po ataku skanuję dyski avastem , ad-aware , spybot`em , hijack`iem , ` silentrunner`em , komputer wydaje się czysty ,jednak nadal łącze jest blokowane.Chyba coś zawsze przeoczę.

""wystarczy zgłosić problem a usterki usuwamy w bardzo krótkim czasie. " W jak bardzo krótkim czasie ?

Proszę czytać ze zrozumieniem, napisałem że ok 48h. "
Pytanie retoryczne.
"... miesiąć, dwa ? Pamiętam , że internet miałęm zamawiany na święta , z jakimś dwutygodniowym wyprzedzeniem. Panowie z abp pojawili się jakoś po 20stym stycznia.bardzo szybkie usługi.

Proszę nie mieszać czasu oczekiwania na instalację z czasem reakcji na zgłoszenie usterki, to był widać okres świąteczny i całkiem możliwe że ekipy "
Sam nigdy nie zglaszałem problemów, jednak mam znajomych którzy mieli jakieś usterki no i czas 48h był raczej wydłużony.
"Czy ma Pan jakieś certyfikaty wróżbiarskie albo inne tajemne moce, że snuje Pan takie bezsensowne wizje? Mówmy o faktach a nie o Pana domysłach na temat wieku i stanu wiedzy innych niż Pan klientów sieci ABP. "
To nie są domysły.Obstaję przy swoim.

No może jest tym 1 jednym niezadowolonym klientem ,zawsze sie taki trafi.Życzę wysokiego pingu Wink
pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:08, 03 Mar 2007 Zobacz profil autora
ter
Zadomowiony



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post cały ambaras...
kazdy uzytkownik netu jest niezadowolony czy korzystający z neostrady czy z radiówki .Na neostrade mozna narzekac że trzeba mieć telefon i płacić za niego są limity chociarz podobnież je znieśli juz nie mówiąc o helpdesku tpsa gdzie dzwoniąc do nich można dostac kota. Co do ABP faktycznie jest monoplistą jeżeli chodzi o wi-fi ciągna internet z koleji co jet świetnym pomysłem ale problem polega na ilości uzytkowników bo nie problem cos sprzedać problemem jest utrzymac całą infrastukturę na to oprócz pieniędzy potrzeba dużo wysiłku ludzkiego. Problem dla użytkownika końcowego co zauważyłem jest przerzucanie problemów z brakiem połączenia na usera a to zła instalacja windy a to wirusy albo "czary" a cząsto się zdaża że instalowane karty radiowe są z najniższej półki np : Realtek , które sieja błędy jak tylko się da. Niestety to jest tak że trzeba chyba samemu się upewnic w czym jest problem i konsekwentnie egzekwować swoje racje a na pewno będzie dobrze .... czego życzę


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:58, 03 Mar 2007 Zobacz profil autora
mark
Gadatliwy



Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płośnica

Post
Na neostradę tp też można ponarzekać.Niedawno po zgłoszeniu do centrali tp o braku możliwości połączenia się z internetem otrzymałem "super wiadomość",że w krótce pojawi się monter i naprawi usterkę.Na montera niestety musiałem poczekać-"tylko" tydzień"(tak mi oznajmiła osoba w tp).A cały dowcip ze strony tp polegał na tym,że monter nie przyjechał,a neostrada po tygodniu pojawiła się jak "nieoczekiwany cud"-bez interwencji montera,ale po moim już piątym telefonie do tp. Shocked -Człowiek płaci i wymaga,a dostawca internetu i tak robi swoje Evil or Very Mad


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:58, 06 Mar 2007 Zobacz profil autora
ter
Zadomowiony



Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post z neo i obsługą ..
Z neostrada i z obsługą to jest fajna sprawa wiele kawałów już w necie słyszałem /czytałem ale prawda jest taka, że siedzą tam po drugiej stronie zazwyczaj osoby które, mają nikłe pojęcie ale płacone maja nie od ilości załatwionych spraw tylko od przyjętych spraw czyli sa nastawione na szybkie przerzucenie problemu na druga stronę. Z firmami jest trochę lepiej ( dsl) firma ma przydzielonego opiekuna biznesowego do którego można zawsze Smile się odwołać.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:58, 06 Mar 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum P Ł O Ś N I C A Strona Główna » Biznes Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin